Ekibimize Katılmak İstermisin? Detaylar İçin Tıkla.
Ben-To Türkçe Fansub Tüm Bölümler Full Türkçe Altyazılı İndir-AnimeCeviri.Com Blog Adresi

4 Haziran 2012 Pazartesi

Ben-To Türkçe Fansub Tüm Bölümler Full Türkçe Altyazılı İndir

Ben-To Türkçe Fansub Tüm Bölümler Full Türkçe Altyazılı İndir

Resim, takriben 25% (600x437) ölçeklenmiştir. Orjinal boyutta (800x582) görmek için bu çubuğa tıklayın. Yeni bir pencerede açmak için resme tıklayın.
[Resim: bento.png]

Ben-To Türkçe Fansub Tüm Bölümler Full Türkçe Altyazılı İndir

Çevirmen: Miyazu, ShinigamiKhan
Encode-Upload: VippeR, ShinigamiKhan
Tür: Aksiyon, Komedi, Echhi, Okul
Tanıtım: Hikaye Satou adında fakir bir lise öğrencisi etrafında döner.Satou bir günde süpermarkete gider ve yarı fiyatına satışa Bento(kutu yemek) keşfeder. Bento'yu almak için ona uzanır ama bir anda bilinçsiz bir şekilde yere düşer. Ve böyle Saito'nun süpermarketti yarı fiyatına bento alma savaşı başlar.


KONUNUN DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ 

0 yorum (+add yours?)

Yorum Gönder